24 Ağustos 2010 Salı

....

yazdıgım bi defter daha son yapragının geldigini gösteriyor,
yenisini koyuyorum önüme
henüz kirlenmemiş el değmemiş,
satırlarına dert düşmemiş
silinmemiş...
hani kalbin kadar şu temiz sayfa geyigi vardır ya,
külliyan yalan..
üzeri çizilmiş her kagıt parçası kirlenmiştir artık.
gözlerinden damlar mürekkep,pelikanlara inat.
imlasız sevmişimdir ben.
yüzünün herhangi bir ekinin ayrı yazılmasına müsade etmez gönlüm
bir bütün olarak sevdim seni
tdk kimin umrunda
ama yetmedi sayfalar seni anlatmaya


şimdi bütün eklerini,
noktalama işaretlerini,oluşturdugun kelimeleri,
sayfalarını yırtıp atıyorum bulutlara..
memleketimin her yerinde senden noktalar olsun...
her sabah doguya bakmaya zorla beni,
gözlerimden oku sözlerimi,
herkesin senin kadar güzel bakması dilegiyle.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder