7 Kasım 2011 Pazartesi

Saat kaç ? dersin , cevap alamazsın ya. İşte o dakikalardan bahsediyorum.
Laf arasına girmek gerekirse çok net bir biçimde , s ı k ı l ı y o r u m.
İstiyorum ki birileri bana hayatın reklamını yapsın.
Ama biliyorum ki reklamlarda oynayanların işi yalandır ve sadece güzel kadınlar seçilir tanıtımlar için.Bana yaşamı bir ürün olarak tanıtmak için gözlerinde dolar işareti olan insanları göndermeyin.Almam kapıdan içeri.
Reklamdaki ürün değildir tanıtılan ,bizzat ürünü tanıtan kişi ürünün ta kendisidir.

Farkındasın ki bu gece bulutlara misafirim.Yatakları rahat ama uyurken düşebilirim.
Evde yalnız kalmaya korkuyorum, çünkü:
Bilerek ve isteyerek elimde sigarayla uyuyabilir,
Ütüyü masasının üzerinde açık halde bırakıp film izleyebilirim.
Evet,
Küveti suyla doldurup,içine saç kurutma makinesini atıp ,duşa girebilirim.
Yapabilirim her an.
Çatıda anteni tamir ederken muz yiyebilecek kadar yetenekli ve kabuklarını ayağımın dibine bırakacak kadar umursamaz olabilirim bu gece.
Evet bu gece kendimi çok sevdiğim için antidepresan kullandımki bu ilaçlar intihar eğilimini arttırıyor.

Laf arasına girmek gerekirse çok net bir biçimde , s ı k ı l ı y o r u m.

2 yorum: