10 Mayıs 2010 Pazartesi

Gel...

Gel...
İndigi zaman ay tepemize,
Uzaktan gel,
Deniz fenerime...
Önce buharın görünsün,
sonra yelkenin.
Gözlerin maviye çalmasada,
Elalığın...derin...
TUzlu tuzlu öp beni,
çenemi yosunların,
vücudumu dalgaların sarsın.
boğ beni içinde.
Yüzmeyi unutmak istiyorum gözlerinde
ölmeye bile razıyım,
ama gel..

Gel...
Nispet yaparcasına kuşlara,
Çok uzun bi seferden gel.
Aşılmaz dağları aş,
Geçilmez denizlerden geç,
Gelgitlere izin verme.
Medcezirlere engel kanatların...
Dokundun bana,
Gögsümü kanattın.
Şahin gibi baktın gözlerimi kanattın.
AL hadi beni sırtına,
Uçmak istiyorum bu diyardan.
Uçurumdan aşağı,
Alev alev lavların içine bırak,
yansın tüm yalanlarım.
Erisin tüm günahların sevaplarım,
Yeniden dogur beni kanatlarının üzerine.
Artık acımasın sol yanım...
Gel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder